Sunday, 28 April 2019

Vivix Shaklee Bantu Perokok Tegar Berhenti


Pelbagai cara sudah di cuba untuk berhenti merokok. Tapi masih tidak dapat atasi ketagihan merokok ini. Setiap masalah pasti ada penyelesaian kan?

Jom cikedout apa yang Yati nak ceritakan ini. Pasti terasa macam alaa.. Kenapa lah tidak jumpa benda ini lama dulu. Dah banyak berhabis ni. πŸ˜ͺ

Dah tahu ke apa itu Vivix?
Boleh lihat di entri ini
➡️ Apa itu Vivix? 


Ok. Bagaimana pula vivix shaklee ini boleh membantu perokok tegar berhenti merokok ?

1. Vivix Menghilangkan Ketagihan Nikotin

◆ Nikotin adalah antara bahan utama dalam rokok. Apabila perokok menghisap rokok, nikotin yang disedut tadi akan meresap ke dalam tubuh, termasuklah salur darah, sehinggalah ke dalam sel tubuh. Nikotin ini lah akan menyebabkan ketagihan merokok. Vivix akan mendetokskan nikotin tadi dari dalam darah, organ, otak dan sebagainya. Apabila nikotin sudah tiada, maka rasa ketagihan merokok tu akan hilang.
.
2. Menghilangkan Kesedapan Rasa Rokok.

◆  Orang yang merokok akan ada rasa satu feeling apabila dia hisap rokok. Sebab tu, apabila mereka mula berhenti merokok mereka merasa lain macam. Tapi dengan vivix, tiada lagi rasa kesedapan rasa rokok tu.
.
3. Kurangkan simptom Withdraw Bila Berhenti Merokok.

◆ Seperti yang kita tahu, apabila seseorang nak berhenti merokok secara mengejut akan menyebabkan mereka mengalami masalah kesihatan lain. Ini adalah kerana badan mereka terkejut dengan kedaaan yang tidak biasa (tidak merokok)Tapi dengan pengambilan VIVIX dan DTX Complex membantu badan untuk mendetoks kan segala benda berbahaya akibat merokok yang ada dalam organ badan kita terutamanya hati. DTX Complex memang di khaskan untuk hati yang rosak !Ini adalah kerana kandungan Vivix Shaklee itu sendiri yang bersifat antioksida yang sangat tinggi. Terhasil daripada buah anggur muscadine yang sangat tinggi kandungan revestrolnya.
.
Bagi mereka yang merokok, setiap sedutan daripada rokok itu menghasilkan beribu-ribu radikal bebas masuk dalam tubuh badan. Bayangkan satu batang rokok berapa kali sedutan .

Setelah mencuba Vivix ini apa yang dirasainya? ⤵️

VIVIX Shaklee bertindak untk menggantikan sel-sel yang telah rosak dengan sel-sel baru . Selepas beberapa hari mengambil sesudu teh, perokok akan merasakan seperti pahit bila mahu merokok. Seolah-olah seperti pertama kali mencuba rokok. Penyakit yang dikaitkan dengan merokok adalah penyakit jantung. Dengan vivix, bukan sahaja boleh hilangkan ketagihan merokok namun membantu untuk kurangkan masalah sakit jantung. Tetapi perlu konsisten pengambilannya.

BEBERAPA TESTIMONI YANG BERJAYA


Mahal ke Harga vivix ini? 
Cuba fikir mana lagi mahal bila bandingkan dengan Harga rokok yang di ambil berkotak-kotak setiap hari.
Contoh :
1 kotak = RM15
Sehari 3 kotak = RM45
Sebulan =???? Bukan ke RM1K++

Tapi Vivix ni bila beli 2 botol tak sampai pun RM1K ye.
Dapat macam-macam FREE lagi tau🀩



Untuk Order dan konsultan hubungi Yati..πŸ™‚
πŸ¦‹WHATSAPP :
POS : Seluruh Malaysia

COD : Shaklee COD  Bangi, Kajang dan sekitar

0 comments: